Stanowiska

Nasze stanowiska są niezwykle luźne, mogą w bardzo krótkim czasie powstawać nowe i każdy może mieć swoje własne i wyjątkowe. Jednak jeżeli nie wiesz, kim pragniesz być, bądź chcesz stworzyć tradycyjny formularz, mamy już dla Ciebie gotowe stanowiska.

Kolorowe stanowiska nie mogą zostać zdobyte w żaden sposób, są to wyjątkowe i unikatowe stanowiska.

Przekreślone stanowiska to standardowo stanowiska, gdzie skończyło się miejsce.

Podkreślone stanowiska natomiast to stanowiska stworzone przez opiekuna leśnego dziecka.

Stanowiska

Para alfa: Kurka
Para beta: --


Jota: --


Generał (2): --
Wojownik: --
Strażnik: --
Szpieg: --


Medyk (2): --
Zielarz: --
Pomocnik: --


Magik (2): --
Wiedźma: --
Wróżka: Kurka
Iluzjonista: --


Wyjaśnienia

Pary alfa i beta sprawują władzę na watahą, alfy mają całkowitą władzę, bety tylko częściową plus doradzają.

Joty to wilki bez stanowiska, tym samym bez konkretnej pracy w watasze.

Generał sprawuje pieczę nad wojskiem i wydaje rozkazy w razie niebezpieczeństwa.

Wojownik zapewnia ochronę w wypadku wojny i broni przed napastnikami.

Strażnik pilnuje wyznaczonych specjalnie miejsc.

Szpieg sprawdza, co dzieje się w sąsiednich terenach.

Medyk zajmuje się leczeniem całej watahy.

Zielarz zbiera zioła i je przygotowuje (uwaga! Bycie leczonym przez zioła, z których gatunkiem jest się powiązanym, to nie kanibalizm).

Pomocnik pomaga w zależności od potrzeb medykowi lub zielarzowi.

Magik zna się na wszystkim, co potrafią wiedźmy, wróżki i iluzjoniści, robi to jednak gorzej.

Wiedźma warzy eliksiry i wytwarza amulety (nie mają one nigdy pewnego działania).

Wróżka może przewidywać przyszłość za pomocą kart, kości, itd.

Iluzjonista zapewnia rozrywkę innym swoimi iluzjami.

(uwaga! Ww. trzy stanowiska magiczne mają takie samo działanie jak w prawdziwym życiu, nie jak w książkach fantastycznych. Nie znasz się - nie bierz!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz